سازمان هواشناسی
        • تاریخ انتشار: 1398/02/30
          منبع: روابط عمومی
          تعداد بازدید: 287
          کسب رتبه برتر هواشناسی اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی استان

          کسب رتبه برتر هواشناسی اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی استان 

          روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی استان موفق به کسب رتبه شاخص شد.

          به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان، چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 1398 با شرکت بیش از یکصد و پنجاه روابط عمومی ادارات کل و دستگاه ها و شرکت‌های استان با حضور آقای دکتر رضایی استاندار استان اصفهان و آقای دکتر فیروزآبادی دبیر  شورای فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان در جمع روسای دستگاه های اجرایی  و مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار گردید.

          در این جشنواره روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان با شرکت در دو محور از هفت محور و با ارایه آثار خود در محورهای نوآوری و فعالیت های پیشرو و ارتباطات رسانه ای پس از ارزیابی جزء روابط عمومی های برتر استان معرفی شد.

          استاندار اصفهان در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.

          وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.

          استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.

          ایشان افزود: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.

          وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.

          استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.

          سید ابوالحسن فیروزآبادی در این جشنواره با بیان اینکه سرعت روابط عمومی ها باید افزایش پیدا کند گفت : داشتن سرعت از خصوصیات این عصر است نمی توانیم روابط عمومی داشته باشیم که به جهانی شدن توجهی نداشته باشد.

          وی با بیان این که طی چند دهه اخیر شاهد سه روند با مزیت تکنولوژیک بودیم، افزود: دوره الکترونیکی شدن، دیجیتالی شدن و اکنون در دوره فضای مجازی هستیم.

          وی ادامه داد: در دوره الکترونیکی شدن شاهد بودیم که رسانه های الکترونیکی به فراوانی در دسترس مردم قرار گرفت که از نمونه آن به رادیو و تلویزیون می توان اشاره کرد.

          رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد: در دوره دیجیتالی شدن علاوه بر بحث صدا مباحث چند رسانه ای، ذخیره سازی، بازیابی اطلاعات و پردازش ها هم مطرح شد و در حقیقت ابزار به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفتند.

          وی اظهار داشت: نزدیک به 15 میلیارد دیوایس (دستگاه) دیجیتالی در دنیا وجود دارد که پنج میلیارد آن گوشی های موبایل هستند.

          فیروزآبادی با اشاره به دوره فضای مجازی تصریح کرد: دوره فضای مجازی دوره ای است که ابزارهای دیجیتالی فضایی را خلق کردند که از فضای واقعی موجود از عصر الکترونیک بزرگ تر بوده و خصیصه های فراوانی دارد.

          وی با بیان اینکه از مهم ترین خصوصیات عصر فضای مجازی به وجود آمده از دوره دیجیتالی، اجتماعی شدن است، اضافه کرد: حوزه فعالیت ها به ویژه روابط عمومی ها به سمت اجتماعی شدن حرکت کرده است که دلیل آن این است که فضایی که برآمده از ابزارهای دیجیتال بود باعث شدند هرآنچه در شبکه هاست پوشش جهانی داشته باشد.

          رئیس مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به شبکه های اینترنتی دسترسی دارند می توانند به محتواهای جهانی دسترسی داشته باشند که این خصوصیت مهمی است.

          وی با بیان اینکه در این فضا شاهد ظهور و بروز بازیگران جدید هستیم، افزود: روابط عمومی ها با بازیگران و کنش گران جدید روبه رو هستند و نمی توان گفت روابط عمومی امروز با روابط عمومی سال های پیش تنها تفاوت ابزاری دارند بلکه شرح وظیفه و بازیگران در صحنه و روابط بین آن ها تماماً تغییر کرده است.

          فیروزآبادی ادامه داد : در فضای یکپارچه جهانی با پدیده شفافیت کدر مواجهیم، با جهانی شدن و دیجیتالی شدن و با 305 میلیادر تولیدکننده خبر با جهانی شفاف روبه رو هستیم که این شفافیت به قدری زیاد است که کدری ایجاد می کند.

          وی ادامه داد: روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند و باید این رسالت را به جایی برسانند که سواد خود را به جامعه القا کنند که از خصوصیات این فضا تعاملی بودن و مشارکت داشتن است.

          رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد : روابط عمومی ها نمی توانند نسبت به وجود سازمان های مردم نهاد و جامعه ذیربط تجاهل کنند.

          وی خاطرنشان کرد: ما باید متناسب با تحولات اصلی، روابط عمومی هایی داشته باشیم که شبکه باشند و در تمامی محیط های فراخور شغل خود که ذیربطان آن حوزه از جمله نخبگان، دولتی ها و حکومتی ها حضور دارند فعالیت کنند.

          در انتهای مراسم با حضور مسئولان از روابط عمومی های برتر تجلیل شد. ضیافت افطاری پایان بخش برنامه های این جشنواره بود.

          نام:
          پست الکترونیک:
          شرح نظر:
           
مجموع بازدیدها : 521,848,458
تعداد بازدید امروز : 26,788
تعداد بازدید دیروز : 323,341
تعداد بازدید این ماه : 8,984,102