سازمان هواشناسی
        • شرح وظایف کارگروه خدمات عامهی هواشناسی

           -1 بررسی کمی وکیفی محصولات وداده های سازمان وارائه نتایج آن به بخش های مربوطه

           -2 تهیه فهرست از محصولات وداده های سازمان و معرفی سازمان هواشناسی در ابعاد متفاوت
          -3 بررسی کمی وکیفی شیوه های خدمات رسانی سازمان وشناسایی نقاط قوت وضعف آن ها وبازتاب آن هابه بخش های مربوطه
          4- استفاده از نتایج نظر سنجی از کاربران درجهت بهبود محصولات وخدمات
          5- همکاری درترویج وتوسعه فرهنگ هواشناسی به همگان وایجاد دسترسی آسان به دانش و اطلاعات هواشناسی
          6- بررسی اجراهای مجریان خبرهواشناسی درصدا وسیما در داخل وخارج کشور وتعیین بهترین روش برای ا رائه اخبار یک دست
          7- بررسی وارزیابی تارنما های سازمان واستانها وایجاد تارنما های هم آهنگ
          8- بررسی سامانه های اطلاع رسانی مانند: هواگو، پیامک ، نرم افزار موبایل ،وب سرویس ها وهوانما و ارائه راهکارهای جدید برای هم آهنگ سازی آنها
          9- مطالعه فن آوری های نوین اطلاع رسانی به منظور بهبود پخش اطلاعات هواشناسی اعم از: بولتن پیش بینی، اطلاعیه ،اخطاریه و...
          10- دسته بندی کاربران براساس نوع نیازآنها والویت بندی آنها براساس میزان حساسیت کاری آنها به داده ها واطلاعات هواشناسی
          11- تهیه انواع کاربرگ های نظر سنجی باتوجه به گروه های کاربران جهت کسب آگاهی از نیازآنها و ارائه نتایج نظر سنجی به بخش های مرتبط جهت تامین آنها
          12- یرقراری کانال های ارتباطی مستمر وآسان با کاربران با توجه به امکانات موجود جهت دسترسی آسان کاربران به سازمان
          13- بررسی اسناد فنی کمیسیون خدمات عامه هواشناسی سازمان هواشناسی جهانی وانجام امور مربوطه
          14-همکاری در شناسایی نقاط آسیب پذیری وانواع بلایایی که درهر بخش از کشور تکرار رخ داد دارد
          15- همکاری درگردآوری مستندات هواشناختی مربوط به دوره فعالیت هوای مخرب
          16- بررسی و ارائه نظر در خصوص نشریات مرتبط با سازمان در سطح ملی و بین المللی
        • کارگروه خدمات عامهی هواشناسی
        • کارگروه های تخصصی
مجموع بازدیدها : 492,886,594
تعداد بازدید امروز : 75,303
تعداد بازدید دیروز : 349,239
تعداد بازدید این ماه : 1,137,145